Intrasurance wordt Heinenoord Assuradeuren

Met trots vertellen wij u dat Intrasurance per 1 januari 2023 aansluit bij Heinenoord Assuradeuren; een ervaren speler in de financiële markt.

Over Heinenoord Assuradeuren

Heinenoord Assuradeuren is met een jarenlange ervaring een betrouwbare speler in de verzekeringswereld. De financiële specialisten van Heinenoord Assuradeuren zijn betrokken bij de relaties. Een goede service is dan ook niet meer dan normaal.

 Vragen over dit nieuws?

Dan helpen wij u natuurlijk graag. U neemt gewoon contact met ons op zoals u dat van ons gewend bent. Klik op de knop hieronder en neem contact met een van onze account managers op.

Waarom kiezen voor volmachtbedrijf Heinenoord Assuradeuren?

Z

Meer dan 20 volmachtgevers

Z

Één rekening-courant

Z

Alle verzekeringen onder één dak, ook complexe risico’s.

Z

Gebruik maken van onze polisadministratie en schadeafdeling met behoud van uw huisstijl

Z

Webapplicatie de Digitale Ordner

Volmachtgevers

allianz
MS-amlin
glasverzekering
glasverzekering
anker
das
fatum
fatum
arag
Avéro Achmea
maaslloyd
maaslloyd
arag
Avéro Achmea
maaslloyd
glasverzekering
asr
maaslloyd
maaslloyd
fatum

Tijdlijn overgang naar Heinenoord Assuradeuren

1. Mail naar de eindconsument (22/11/2022)

Op deze datum ontvangt de eindklant een mail met een melding dat de polissen per 01-01-2023 overgezet gaan worden van Intrasurance naar Heinenoord.

Aangezien we tussentijds migreren is er tot de prolongatiedatum geen sprake van premieverhoging of een verslechtering van de voorwaarden.

Daarbij zal er geen premierestitutie plaatsvinden.

Om een voorbeeldmail te zien, klik hier. Op de open plekken staat uw naam als adviseur.

2. Mutatie- en aanvraagstop (1/12/2022)

Vanaf 1/12/2022 kunnen aanvragen en mutaties niet meer behandeld worden via het Intrasurance systeem. Bij belangrijke mutaties kan er geschakeld worden met de Intrasurance acceptanten die dekkingen aantekenen.

3. Conversie van de consumenten (10/12/2022)

Rond deze datum worden de nieuwe polissen ingevoerd bij Heinenoord.

4. Accounts voor Tussenpersonen worden aangemaakt ( Vanaf 16/12/2022)

Rond deze datum worden de nieuwe accounts voor de adviseur aangemaakt en de inlog verstrekt.

Adviseurs met een bestaand account bij Heinenoord krijgen een nieuw account.

Daarbij wordt er een aanzienlijke verlaging voor de housing & hostingkosten (kosten van de adviseur) ingevoerd.

5. Eerste incassodatum (1/1/2023)

Vanaf deze datum lopen de polissen bij Heinenoord.

De polissen zijn geroyeerd bij Intrasurance, er wordt geen royementsmail verzonden vanuit Intrasurance aangezien de polissen doorlopen bij Heinenoord.

Heinenoord Office

 

Wij verstrekken aan u zowel de inlog voor de Digitale Ordner als Heinenoord Office.

De digitale ordner betreft het oude systeem, deze wordt nog gebruikt voor de prolongatieborderel en rekening-courant.

In ons nieuwe systeem Heinenoord Office kunt u al uw polissen beheren, hiermee bedoelen we vergelijken, afsluiten, muteren, schades melden en polisbladen/groene kaarten downloaden etc.

Klik op de button hieronder voor de handleiding van Heinenoord Office.

Onze dienstverlening

Hieronder geven wij graag aan wat u van ons kunt verwachten met betrekking tot onze dienstverlening. Op vijf belangrijke punten ziet u hier binnen welke termijnen u een reactie van ons kunt verwachten.

1. het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen;

  • Zakelijk: 5 werkdagen
  • Particulier: 10 werkdagen

2. het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande;

  • Zakelijk: 5 werkdagen
  • Particulier: 10 werkdagen

 3. het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen);

  • Zakelijk: 5 werkdagen
  • Particulier: 14 werkdagen

4. schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen;

  • U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
  • Een inhoudelijke reactie ontvangt u binnen 10 werkdagen.

 5. klachtenbehandeling;

  • Binnen 3 dagen wordt een ontvangstbevestiging verzonden aan relatie. Hierin wordt vermeld dat relatie binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie zal ontvangen.

Geen login ontvangen?

Vul dan het contactformulier hieronder in.

14 + 10 =

afm

Volmachtbedrijven bieden aan tussenpersonen toegang tot grote verzekeraars. De toegevoegde waarde voor tussenpersonen is dat zij administratieve werkzaamheden uit handen worden genomen waardoor zij zich kunnen richten op de werkzaamheden waarin zij zich onderscheiden: het adviseren van relaties. Veel volmachtbedrijven treden ook op als service provider. Zij nemen tussenpersonen de gehele back-office uit handen.

nvga

Veel volmacht bedrijven zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Gevolmachtigde Assurantiebedrijven (NVGA). Heinenoord Assuradeuren is ook lid van de NVGA. Deze brancheorganisatie is op 1 juli 1960 opgericht. De vereniging behartigt de belangen van volmachtbedrijven in het algemeen en van haar leden in het bijzonder.