Servicekosten
Voor een goede administratie van uw verzekering maken wij kosten. Deze servicekosten rekenen we onder andere om:
- uitgebreide betalingsmogelijkheden aan te kunnen bieden (o.a. iDeal-betalingen, bankkosten voor incassobatches, automatische herinneringen, betalingsregelingen als het een keer tegenzit)
- digitale acceptgiro’s te verwerken
- controles te kunnen doen en te automatiseren op gebied van wet- en regelgeving (denk aan sanctielijsten, witwassen en fraude)
Afhankelijk van het type polis (regulier of pakket) en de betalingstermijn berekenen wij per incassomoment de onderstaande servicekosten. Deze kosten kunnen jaarlijks worden aangepast. Verder rekenen wij geen extra kosten bij afsluiten, muteren of royeren. Daarmee houden we het voorspelbaar voor u.
Servicekosten per incassomoment per 1 januari 2020
Maandbetaling | Reguliere polis | € 1,50 |
Pakketpolis maandbetaling | € 1,50 |
Kwartaalbetaling | Reguliere polis | € 1,50 |
Pakketpolis kwartaalbetaling | € 1,50 |
Halfjaarbetaling | Reguliere polis | € 1,50 |
Pakketpolis halfjaarbetaling | € 2,00 |
Jaarbetaling | Reguliere polis | € 1,50 |
Pakketpolis jaarbetaling | € 2,50 |
Wij brengen de kosten bij u in rekening op elk moment dat u premie betaalt. Over deze kosten wordt 21% assurantiebelasting geheven. De kosten vindt u terug op uw factuur.