Bent u een consument of bedrijf? En heeft u vragen over uw verzekering of wilt u een schade melden?
Neem dan contact op met uw adviseur bij uw tussenpersoon. Zij kunnen u verder helpen met vragen over verzekeringen, wijzigingen doorvoeren en u voorzien van de gewenste informatie.
Heinenoord Assuradeuren werkt samen met veel tussenpersonen in Nederland. Wij zijn geen verzekeringsmaatschappij, maar wel de schakel tussen grote verzekeraars en uw tussenpersoon. Met vragen over particuliere of zakelijke verzekeringen kunnen wij u helaas niet verder helpen, maar uw tussenpersoon helpt u hier graag bij.
Schade afhandeling
Voor het melden van schade en alle vragen over schade.
8.30 – 17.00 uur
Acceptatie zakelijk
Voor alle vragen over zakelijke verzekeringen.
Alleen bereikbaar voor tussenpersonen
8.30 – 17.00 uur
Acceptatie particulier
Voor alle vragen over particuliere verzekeringen.
Alleen bereikbaar voor tussenpersonen
8.30 – 17.00 uur
IT
Voor alle vragen op IT-gebied.
8.30 – 17.00 uur
Aanvraag provinciaal
Voor al uw provinciale aanvragen, inclusief uw vragen voor Service Providing.
8.30 – 17.00 uur
Heeft u een algemene vraag?
Gebruik dan dit contactformulier.
Contact met acceptatie particulier
Wat kunt u van ons verwachten?
Het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen;
- U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie.
Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande;
- U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie.
Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen)
- U ontvangt binnen 14 werkdagen een reactie.
- Nieuwe aanvragen
- Mutaties
- Facturen / boekingen op polisniveau
- Algemene vragen ter attentie van acceptatie
- Problemen met acceptatie binnen D.O.
- Alle overige vragen op polisniveau
Contactpersonen zakelijke verzekeringen
Wat kunt u van ons verwachten?
Het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen;
- U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaande;
- U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen)
- U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
Contact met
Peter Heesters
Contact met
Jacco van Dulken
Contact met
Marco Naaktgeboren
Contact met
Ron Nagtzaam
Contact met
Joyca Peters
Contact met
Raymond Spermon
Contact met
Mieke Gelissen
Contact met
Peter van de Rijt
Vragen over betalingen en/of saldo RC
Vragen aan een accountmanager
Tussenpersonen administratie
Vragen op portefeuille
niveau
Vragen over provinciale prolongatie
Vragen over debiteuren administratie
Vragen over prolongatie
Contact met onze IT afdeling
Voor al uw meldingen en verzoeken
Contact met onze schade afdeling
Wat kunt u van ons verwachten?
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen;
- U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
- Een inhoudelijke reactie ontvangt u binnen 10 werkdagen.