Bent u een consument of bedrijf? En heeft u vragen over uw verzekering of wilt u een schade melden?

 

Neem dan contact op met uw adviseur bij uw tussenpersoon. Zij kunnen u verder helpen met vragen over verzekeringen, wijzigingen doorvoeren en u voorzien van de gewenste informatie. 

Heinenoord Assuradeuren werkt samen met veel tussenpersonen in Nederland. Wij zijn geen verzekeringsmaatschappij, maar wel de schakel tussen grote verzekeraars en uw tussenpersoon. Met vragen over particuliere of zakelijke verzekeringen kunnen wij u helaas niet verder helpen, maar uw tussenpersoon helpt u hier graag bij. 

l

Schade afhandeling

Voor het melden van schade en alle vragen over schade.

 

 

8.30 – 17.00 uur

(Buiten deze tijden wordt u automatisch doorgeschakeld naar het noodnummer.)

h

Acceptatie zakelijk

Voor alle vragen over zakelijke verzekeringen.

Alleen bereikbaar voor tussenpersonen    

8.30 – 17.00 uur

h

Acceptatie particulier

Voor alle vragen over particuliere verzekeringen.

Alleen bereikbaar voor tussenpersonen

8.30 – 17.00 uur

IT

Voor alle vragen op IT-gebied.

8.30 – 17.00 uur

Debiteurenadministratie

Voor vragen over facturen en betalingen.

8.30 – 17.00 uur

w

Accountmanagement en Aanvraag Provinciaal

Voor contact met uw Desk Accountmanager of al uw provinciale aanvragen.

8.30 – 17.00 uur

Telefonisch contact
Onze gemiddelde wachttijd aan de telefoon bedraagt minder dan één minuut. In uitzonderlijke situaties kan het iets langer duren voordat u wordt geholpen. Voor telefonisch contact worden geen extra kosten in rekening gebracht; u betaalt alleen het gebruikelijke tarief van uw aanbieder.

Heeft u een algemene vraag?

Gebruik dan dit contactformulier.

8 + 10 =