Holdingbedrijf van Heinenoord Assuradeuren presenteert nieuwe naam en directie

Maak kennis met HeinenoordZicht Groep

In maart is aangekondigd dat de bedrijven Heinenoord Holding en Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs samengaan. Met trots presenteren wij vandaag het nieuwe directieteam, onze nieuwe naam HeinenoordZicht Groep en het logo van ons gezamenlijke bedrijf.

Nieuw directieteam
Vanaf 1 juli 2025 staat het volgende directieteam aan het roer van HeinenoordZicht Groep:

CEO: Maud Martens
Financieel directeur (CFRO): Derek Mol
Commercieel directeur (CCO): Remco Baten
Directeur IT (CTO): Coen Vermeulen
Directeur operations (COO) a.i.: Jan van der Struik
Directeur HR: vacature
Programmadirecteur: Bas Berveling

Nieuwe naam
HeinenoordZicht Groep is een nieuwe naam, gebouwd op meer dan een eeuw ervaring. De twee sterke bedrijven Heinenoord Holding en Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs zijn samengebracht in één toekomstgerichte organisatie, die de kracht van digitale mogelijkheden combineert met lokaal ondernemerschap, vakmanschap én de professionaliteit van een grote landelijke Nederlandse speler. Het gecombineerde bedrijf behoudt haar onafhankelijke marktpositie ten opzichte van aandeelhouder Nationale-Nederlanden.

HeinenoordZicht Groep staat voor verder kijken. Mensen echt zien. Wie ze zijn, wat ze doen en wat op hen afkomt. Want in een wereld die steeds afstandelijker wordt, blijven wij dichtbij.  En nu – als één organisatie – staan we samen sterker.

 Kijk voor meer informatie op www.heinenoordzichtgroep.nl

—-

Noot voor de redactie
Meer informatie of een interview voor een uitgebreid artikel?
Laat het weten via media@heinenoordzichtgroep.nl

Veelgestelde vragen 

1. Wat betekent dit voor mij als tussenpersoon?

Op dit moment verandert er helemaal niks voor u qua dienstverlening vanuit Heinenoord Assuradeuren. Uw contactpersonen, ons volmacht aanbod en de systemen die we gebruiken blijven hetzelfde. Wel mag u in de toekomst sneller positieve veranderingen verwachten. Met de nieuwe holding en het samengaan van de bedrijven Zicht en Heinenoord Holding, ontstaan er meer mogelijkheden om te investeren in onze dienstverlening, digitale oplossingen en productontwikkeling. Daarmee bieden we u nog meer gemak en snelheid met up to date producten die aansluiten bij uw wensen. 

2. Blijft het merk Heinenoord Assuradeuren bestaan?

Het merk Heinenoord Assuradeuren blijft gewoon bestaan en opereren zoals u dat van ons gewend bent. Mocht er in de toekomst iets veranderen, informeren we u daar tijdig over.

3. Waarom is er een ad interim COO in de nieuwe directie?

Tot en met 31 december 2025 vervult Jan van der Struik de rol als ad interim COO. Na zorgvuldige overweging heeft Jan zelf besloten niet mee te gaan naar de nieuwe holding, omdat hij merkt dat dit niet meer bij hem past. In combinatie met waar hij nu staat in zijn leven, kiest hij ervoor om een andere richting op te gaan. We respecteren zijn beslissing en zijn dankbaar dat Jan zich in deze eerste fase blijft inzetten voor de integratie voor de nieuwe Holding. Zijn kennis en betrokkenheid zijn van grote waarde in dit proces.

In de tussentijd zetten we een vacature uit voor de invulling van deze rol vanaf 1 januari 2026.

4. Wat gebeurt er met de verzekeringen die ik voor mijn klanten heb afgesloten bij Heinenoord Assuradeuren?

A: Op dit moment verandert er niets voor deze merken. Mocht er in de toekomst iets veranderen, informeren we u daar tijdig over

5. Waar kan ik terecht voor vragen over de verzekeringen van mijn klanten?

Onze dienstverlening wijzigt voorlopig niet. We blijven u op dezelfde manier bedienen als u van ons gewend bent. Als er iets voor u verandert, informeren we u daar tijdig over. U kunt uw vragen stellen via de reguliere kanalen.

6. Waar kan ik terecht voor vragen over de verzekeringen van mijn klanten?

A: Onze dienstverlening wijzigt voorlopig niet. We blijven u op dezelfde manier bedienen als u van ons gewend bent. Als er iets voor u verandert, informeren we u daar tijdig over. U kunt uw vragen stellen via de reguliere kanalen.

7. Kan ik nog steeds bij mijn vaste contactpersonen terecht?

Zeker. U kunt nog steeds contact opnemen met uw vaste contactpersoon.

8. Kan ik nog steeds gebruikmaken van de huidige systemen en processen?

Voorlopig verandert er niets aan onze dienstverlening. U kunt gebruik blijven maken van alle bestaande systemen en processen. Als er iets voor u verandert, informeren we u tijdig.

9. Blijven alle huidige volmacht producten bestaan?

Op dit moment verandert er niets aan ons aanbod. Mocht er in de toekomst iets veranderen, informeren we u tijdig.

10. Bij wie kan ik terecht voor vragen?

U kunt uw vragen stellen bij uw huidige contactpersoon.