Nieuw beeldmerk Nationale Nederlanden

4 april 2015

Nationale-Nederlanden gaat het beeldmerk aanpassen. De aanpassing, die de verzekeraar eerder al aankondigde, wordt in de maand april gefaseerd zichtbaar gemaakt. Daarnaast wijzigt de naam van ING Investment Management.

In juni 2014 werd de beursgang aangekondigd evenals het feit dat alle NN Group bedrijven in 2015 het nieuwe beeldmerk gaan voeren. In Nederland betekent dit voor de verzekeraar Nationale-Nederlanden een beperkte wijziging. De merknaam Nationale-Nederlanden blijft gelijk en het logo wordt in lijn gebracht met het nieuwe groepslogo dat bestaat uit de bekende ‘N’ in een oranje cirkel. Uit onderzoek is gebleken dat de aanpassing bij consumenten en bedrijven niet tot verwarring zal leiden.

Het nieuwe beeldmerk visualiseert de merkgedachte van NN Group

Alle NN Group bedrijven hebben het doel om mensen te helpen hun financiële toekomst veilig te stellen. De merkgedachte is dat klanten, partners en medewerkers er toe doen. Het is daarbij de ambitie om in alles wat we doen betrokken, duidelijk en verantwoordelijk te zijn. Samen met al mijn collega’s streef ik ernaar om onze ambitie waar te maken en u en uw relaties deze te laten ervaren.

Uitbreiding Heinenoord Beurs

Wij zijn verheugd te mogen aankondigen dat ons team beurs per 1 december aanstaande wordt versterkt door de komst van Rolf van der Kleij.  Rolf is een ervaren multi-branche sluiter met sterk netwerk in de co-assurantiemarkt. Alvast welkom bij team Heinenoord Beurs...

Heinenoord op AM:Dag 2019

Dinsdag 26 november staat Heinenoord weer de jaarlijkse AM:Dag op het programma. Dit grootste vakevenement voor financiële dienstverleners in Nederland vindt dit jaar plaats op 26 november in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam. Het thema van deze verzekeringsbranchedag...

Midglas in ATOSI

We blijven ons offerteprogramma verder uitbreiden, nadat we eerder bekend maakten dat we Avero BAP aanbieden. Zijn vanaf nu ook de zakelijke glasproducten van Midglas beschikbaar in ATOSI. Midglas is heeft al bijna 110 jaar ervaring met glasverzekeringen en is de...

Nieuwe mogelijkheden ATOSI

Met de offerteprogrammatuur van ATOSI zijn tussenpersonen in staat om snel en eenvoudig een berekening of offerte te maken voor particuliere en zakelijke verzekeringen. We blijven ons offerteprogramma verder uitbreiden, daarom gaan we nu weer een nieuwe fase in. Zo...

Nieuwe verzekeraar in Nederland

Tijdens de ledenvergadering van de NVGA heeft Rhion digital uit Duitsland zijn toe treden op de Nederlandse markt openbaar gemaakt. We moeten nog even geduld hebben want het sluiten van producten wordt mogelijk vanaf 1 januari 2020. Rhion zal met een eigen product...

Uitbreiding van onze volmachten

Wij hebben door de overname van Honestas Assuradeuren sinds kort de beschikking over twee nieuwe volmacht partijen voor onze tussenpersonen. Dit betreft Bovemij en Hiscox. Bovemij de verzekeringsmaatschappij van de Bovag is gevestigd in Nijmegen en biedt van oudsher...

Heinenoord Assuradeuren 25 jaar!

Vandaag is het 25 jaar geleden dat ik officieel van start ging met ons volmacht bedrijf Heinenoord Assuradeuren. Onder stimulans van opleidings goeroe Hans Beekhuis had ik eind 1993 mijn volmacht diploma gehaald en nu was het tijd om het geleerde in de praktijk te...

Interview e-InFinance November, Een goede tool helpt je verder

Zojuist is een uitgebreid interview verschenen in e-InFinance November met Arie van den Berg en Michel van den Heuvel van Heinenoord Assuradeuren over de ervaringen met Postex Nederland B.V. Lees het volledige artikel in deze uitgave van @Infinance over...