Overig

Soms loop je in AWI tegen situaties aan die niet direct onder een specifiek onderdeel vallen. Denk aan minder voorkomende handelingen, algemene vragen over het gebruik van het systeem, of praktische zaken waar je in de dagelijkse praktijk mee te maken krijgt. Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en uitleg over aanvullende functies en acties binnen AWI.

Veelgestelde vragen 

Waarom kan ik niet altijd het kenteken in het polisoverzicht van mijn relatie zien?

Soms is een kenteken nog niet te zien in het polisoverzicht. Dit komt voor als de betreffende polis oorspronkelijk niet in AWI is ingevoerd, maar door AWI uit ANVA is geïmporteerd. Inmiddels zijn de meeste kentekens zichtbaar en werken we er hard aan dit voor alle kentekens te regelen.

 

 

 

Ik ben het wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Dat kan gebeuren. U kunt een nieuw wachtwoord opvragen door in het inlogscherm te kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten’. Voer uw gebruikersnaam in en volg de instructies die u via e-mail krijgt. Geen mail ontvangen? Controleer dan de spam/junkmap. Heeft u dan nog steeds geen toegang? Neem dan contact op met uw systeembeheerder of AWI Support

 

 

 

 

Hoe weet ik of een nieuwe verzekering nog beoordeeld moet worden?

Zodra u een nieuwe verzekering invoert die nog door een acceptant moet worden beoordeeld, ziet u in het beginscherm de knop ‘Taken’. Beweeg uw muis over deze knop. Dan ziet u de melding ‘Er zijn taken’. Klik op de knop om de openstaande taak en de omschrijving te bekijken.

 

 

 

 

Hoe kan ik zien aan welke acceptant de taak is toebedeeld?

U ziet dit door rechtsboven op ‘Inzien’ te klikken.

 

 

 

 

Kan ik de taak ook aan iemand anders toekennen?

Ja, dat kan. Klik op de knop ‘Wijzigen’, dan kunt u de taak aan iemand anders toekennen.

 

Waarom staat er op de polis niet dat er sprake is van garantie tegen onderverzekering?

Op de polis staat geen verzekerd bedrag voor het woonhuis of de inboedel. Daarom kan nooit sprake zijn van onderverzekering. In de polisvoorwaarden staat hoe de schadeafwikkeling plaatsvindt.

 

 

u

Hulp nodig?

Neem contact op met onze Acceptatieafdeling:

Zakelijk – 085-8600200 of stuur een bericht naar acceptatie.bedrijven@heinenoord.nl

Particulier – 085-8600102 of stuur een bericht naar acceptatie.particulier@heinenoord.nl