AWI kennisbank
Welkom op onze ondersteuningspagina voor AWI-processen! Hier vind je een verzameling instructievideo’s, gedetailleerde handleidingen en veelgestelde vragen (FAQ) om je te helpen bij het optimaal gebruik van de hoofd processen binnen AWI.

Handleidingen
Schade melden
In deze video leggen we u stap voor stap uit hoe u eenvoudig een schade kunt melden in AWI. Of het nu gaat om materiële schade of een ander incident, met dit proces zorgt u ervoor dat alles correct wordt geregistreerd.
Particuliere pakket berekening maken
In deze instructie leest u stap voor stap hoe u voor een particuliere relatie snel en overzichtelijk een offerte opstelt, producten vergelijkt en een aanvraag indient. U volgt de stappen in AWI en voldoet daarmee aan de…
Zakelijke pakket berekening maken
In deze instructie leest u stap voor stap hoe u voor een zakelijke relatie snel en overzichtelijk een offerte opstelt, producten vergelijkt en een aanvraag indient. U volgt de stappen in AWI en voldoet daarmee aan de …
Offerte aanmaken voor een prospect
In deze instructie leest u hoe u zonder bestaande relatiegegevens een offerte opstelt voor een prospect. U doorloopt alle stappen in AWI van het invoeren van adresgegevens tot het verzenden van de aanvraag …
Mutaties
Binnen AWI worden mutaties gebruikt om wijzigingen in verzekeringsgegevens vast te leggen, zoals een nieuwe verzekering, een gewijzigde polis of een beëindiging. Op deze pagina leggen we uit wat mutaties zijn en geven …
Financieel
In het onderdeel ‘Financieel’ binnen AWI vind je alle belangrijke financiële documenten van de klant, zoals facturen, betalingsgegevens en overzichten. Op deze pagina leggen we uit waar je deze informatie kunt …
Relaties
In AWI worden onder relatiegegevens de basisgegevens van de klant vastgelegd, zoals naam, adres, contactinformatie en identificatiegegevens. Op deze pagina lees je hoe je deze informatie kunt invoeren, wijzigen en beheren …
Overig
Soms loop je in AWI tegen situaties aan die niet direct onder een specifiek onderdeel vallen. Denk aan minder voorkomende handelingen, algemene vragen over het gebruik van het systeem, of praktische zaken …